Igre
31.01.2024 07:00

Podijelite s drugima:

Udio

Tekken 8 – PS5 recenzija

Tekken 8 – PS5 recenzija

Borilačke igre i dalje su u vrhu najpopularnijih žanrova. Unatoč tome, developeri ovih igara ne odustaju i nastavljaju napredovati i usavršavati se. Nažalost, ova se igra u nekim aspektima možda neće moći natjecati s drugim glavnim naslovima borbenih igara. Jednostavno ne uspijeva u određenim aspektima.

Jedna od velikih inovacija u Tekkenu je Heat sustav, koji vam daje neke prednosti kada se aktivira. Prva, i vjerojatno najvažnija prednost za mnoge, je da imate dodatnu moć napada, poboljšane blokove i više. To je također opcija koja vam omogućuje dulje kombinacije udaraca, tjerajući neprijatelja u kut bez izlaza. Heat mode prvenstveno nagrađuje igrače koji su vrlo agresivni i pomaže im da još brže pobijede svoje protivnike. Heat mod zajedno sa Rage sustavom je zaista jedinstvena kombinacija koja može promijeniti tijek borbe u bilo kojem trenutku.

Kao što smo možda već navikli iz Mortal Kombata i Street Fightera, u Tekkenu su određene kombinacije i sustavi malo pojednostavljeni. Ovu jednostavnost prati i Rage sustav, koji ima samo jednu tipku koja aktivira sustav, čineći borbu malo prijateljskom prema novim igračima. Unatoč činjenici da postoji dosta pojednostavljenja i poboljšanja, korijeni Tekkena i dalje su vrlo vidljivi u novoj igri. Pronalazimo neka nova lica, a ujedno i većinu likova koji su već dobro poznati ljubiteljima ove franšize.

Tekken pokreće Unreal Engine 5, koji nevjerojatno prikazuje snagu i ljepotu grafike moguće u videoigrama. Čak su i karte ili mape bitaka nevjerojatno detaljne i trud programera je stvarno vidljiv. Likovi su animirani i detaljni kao nikada prije. Osvjetljenje i sjene u igri su nevjerojatno dobri i stvarno se osjećate kao da ste u igri i da se osobno borite.

Priča u Tekkenu 8 je u najboljem slučaju osrednja. Nije loše, ali definitivno ne radi ništa revolucionarno što možda nismo vidjeli u prošlosti. Definitivno se mogu uočiti neka manja poboljšanja, posebno u scenama tijekom borbi, koje su stvarno lijepo odrađene. Većinom je to više "komedija" nego akcijska borbena priča, iako ima puno akcije u sebi. Izbori koje možete napraviti tijekom igre su beznačajni i ni na koji način ne mijenjaju priču, tako da stvarno ne morate brinuti što učiniti. Mnoge stvari unutar igre su zastarjele ili preuzete iz prošlih igara, što ne znači da je loša, ali i da možda nije dobra.

Uz glavnu priču, imamo nekoliko sporednih načina igre koji bi mogli biti prikladniji za nove igrače. Opet, ne nude ništa novo, ili su u nekim aspektima čak i lošiji od glavnog dijela igre. Arcade Quest je na neki način "tutorial" koji vam također nudi da se igrate s prijateljima. Igra vas jednostavno uči i pokazuje sve mehanike igre i priprema vas za takve teške neprijatelje. Sve što trebate učiniti je boriti se u različitim salonima i penjati se sve više i više na ljestvici. Ima poprilično neodoljivu priču i vjerojatno vas neće toliko zadržati koliko samo učenje novih mehanika vjerojatno hoće.

Većina vas će brzo uskočiti u online mod gdje ćete se boriti protiv drugih igrača. To je vjerojatno najbolja stvar u Tekkenu 8. Iako opet, nije ništa novo i jednostavno izazivate igrače na dvoboj. Možete igrati prijateljske igre ili se boriti u sustavu rangiranja. Nažalost, ne mogu reći da je ovo neka revolucionarna borilačka igra koja će vas povući i natjerati da u njoj izgubite bezbroj sati. S druge strane, za etablirane igrače ovo je vjerojatno jedina koja će biti dovoljno dobra da se bace na igru i igraju je dan i noć.

Što drugi čitaju?